• Reservering
Er worden enkel reserveringen aangenomen telefonisch, per mail of via het contactformulier op de website.
De reservering is pas definitief als deze door ons is bevestigd.
• Betaling
De betaling dient steeds volledig voldaan bij ontvangst van de gehuurde goederen.
Betaalmogelijkheden zijn contant of via de bancontact app (max. 250 €).
Ook op voorhand kan u betalen via bankoverschrijving.
• Slecht weer garantie
U krijgt een gratis slecht weer garantie op alle springkastelen waarmee u, enkel telefonisch, kosteloos kan afzeggen tot 2u voor de levering / afhaling.
• Levering
De goederen kunnen door ons geleverd en opgehaald worden op een afgesproken tijdstip.
Voor alle reserveringen vanaf 80 euro zit de levering inbegrepen tot 10 km enkele rit vanaf de vestigingsplaats. Extra kilometers worden aangerekend aan € 1,50 incl. btw per km, zowel voor de levering als voor de ophaling. Reserveringen onder de 80 euro kunnen desgewenst geleverd worden aan de volgende voorwaarden: Er zal € 1,50 incl btw aangerekend worden per km zowel voor de levering als voor de ophaling, met een minimum forfait van € 30,- (vestigingsplaats: Akkerstraat 107 te 2950 Kapellen)
Er kunnen extra kosten aangerekend worden afhankelijk van
het adres en de ter plaatse geldende parkeerregels.
Dit zal steeds op voorhand gecommuniceerd worden met de klant.
• Voorzieningen voor de springkastelen
Een geaarde stroomvoorziening van 230V - 16A met eventueel een verlengkabel.
(op vraag kunnen we deze zelf voorzien)
U dient een vrije doorgang te voorzien voor de levering en de ophaling.
De breedte van de vereiste doorgang staan bij elk springkasteel apart vermeld.
Opgelet als we langs binnenshuis doormoeten, gelieve hier ook een voldoende breedte te voorzien.
Voor de plaatsing voorziet u een vrije vlakke ondergrond zonder scherpe kanten.
U moet ook rekening houden met 1,5 meter extra vrije ruimte
zowel voor, links en rechts en 2 meter achter het springkasteel.
• Abnormale vervuiling
Indien de gehuurde goederen abnormaal vervuild zijn na huurperiode
zullen er kosten aangerekend worden voor de reiniging.
• Verantwoordelijkheid / aansprakelijkheid
Gelieve steeds toezicht door een volwassene te voorzien.
De huurder is ten allen tijde verantwoordelijk voor de gehuurde goederen.
Hij moet dan ook verkeerdelijk gebruik vermijden.
Een springkasteel mag niet uit zijn opgeblazen vorm worden getrokken door
eraan te gaan hangen, klimmen of trekken indien dit niet voorzien is.
Het is verboden te eten of te drinken op het springkasteel.
Geen schoenen, brillen, sleutels, speelgoed, huisdieren, scherpe voorwerpen, enz.
Dit om materiele en lichamelijke schade te voorkomen.
Bij eventuele schade aan het gehuurde goed zal de herstelling ten laste zijn van de huurder.
U kan hiervoor uw verzekering aanspreken of een polis afsluiten bij uw makelaar.
De verhuurder kan niet aansprakelijk gesteld worden voor
ongevallen, schade of andere letsels tijdens de huurperiode.
De springkastelen blijven steeds eigendom van de verhuurder.
Bij reservering van een springkasteel verklaart de huurder zich akkoord met deze volledige voorwaarden.
• In ontvangstname
De klant bevestigt op de hoogte te zijn van de werking van de gehuurde
goederen en heeft notie genomen van de goede staat ervan.
Indien de huurder bij levering of onmiddellijk nadien schade vaststelt dient hij de verhuurder te verwittigen
Indien de verhuurder niet op de hoogte gebracht wordt zullen we de schade op deze huurder verhalen.
Richtlijnen Springkasteel
Algemene voorwaarden
De facturen dienen steeds volledig voldaan bij ontvangst van de gehuurde goederen. Betaalmogelijkheden zijn contant of via de bancontact app. Ook op voorhand kan u betalen via bankoverschrijving.
De huurder dient zich te schikken naar alle wettelijke en reglementaire beschikkingen ten aanzien van het gebruik, het in werking stellen of het in het bezit hebben van de gehuurde apparatuur.
De huur gaat in van zodra de goederen in ontvangst genomen worden door de huurder. De huurder draagt gedurende de hele huurtijd de verantwoordelijkheid. Indien de gehuurde goederen abnormaal vervuild zijn na huurperiode zullen er kosten aangerekend worden voor de reiniging. Eigen reiniging door ons zal aangerekend worden aan € 35 per begonnen half uur. Reiniging door externe firma zal rechtstreeks doorgerekend worden aan de huurder, alsook het transport van en naar deze firma aan € 1,50 per km. De huurder dient alle goederen in dezelfde staat terug te geven als bij ontvangst. De huurder is aansprakelijk voor elk verlies, beschadiging, verschil, minderwaarden enz. in de ruimste zin. Hij kan tegenover de verhuurder geen toeval, overmacht, fout van een derde enz. inroepen. Mocht er toch iets stuk gaan dan is de huurder verplicht dit onmiddellijk te melden aan de verhuurder. Deze zal dan een vergoeding voorstellen die de herstelling / vervanging indekt.
De huurder is ook gedurende de gehele huurtijd aansprakelijk voor schade of hinder die het gehuurde goed of het gebruik ervan aan derden zou veroorzaken. De verhuurder kan niet aansprakelijk gesteld worden voor ongevallen, schade of andere letsels tijdens de huurperiode. De huurder bevestigt op de hoogte te zijn van de werking van de gehuurde goederen en heeft notie genomen van de goede staat ervan. Indien de huurder bij levering of onmiddellijk nadien schade vaststelt dient hij de verhuurder te verwittigen. Indien de verhuurder niet op de hoogte gebracht wordt zullen we de schade op deze huurder verhalen
De huurder dient de gehuurde goederen op het afgesproken tijdstip terug te bezorgen, vermeld op de factuur. Laattijdig terugbezorgen kan aanleiding geven tot verhoging van het afgesproken huurbedrag.
Na het verstrijken van een periode van 5 kalenderdagen van niet - teruggave wordt nu al overeengekomen dat de huurder eigenaar wenst te worden van de gehuurde goederen, waarop een factuur aan nieuwprijs wordt opgemaakt. Verhuurder blijft eigenaar van de goederen tot betaling van de aankoopfactuur door huurder.
Bij gebreke aan betaling op de vervaldag zal het bedrag van de factuur van rechtswege verhoogd worden met 20% ten titel van schadevergoeding, en dit met een minimum van € 20. Deze zal verhoogd worden met 1,5% per begonnen maand.
De verhuurder kan elke overeengekomen of afgesproken verhuring weigeren indien hij slechte inlichtingen heeft over de huurder en zeker bij vertraging in betaling, faling... In diezelfde gevallen kan de verhuurder op kosten van de huurder de gehuurde voorwerpen terughalen.
Niet afhaling van het gehuurde op de afgesproken datum ontslaat de huurder niet van de betaling van de huursom voor de overeengekomen tijd of vermoedelijke huur. Dit alles onverminderd eventuele schadeloosstelling.
De verhuurder wijst formeel alle algemene voorwaarden af, gedrukt op brieven of documenten uitgaande van de klanten. Wanneer de klant een bestelling doorgeeft erkent hij kennis genomen te hebben van onze algemene voorwaarden en deze als bindend in de onderliggende relatie te beschouwen. De algemene voorwaarden zijn terug te vinden op de website www.geertstuer.be en ook op de achterzijde van de factuur.
Bij onduidelijkheden gelieve steeds schriftelijk contact op te nemen met Geert Stuer:
info@geertstuer.be
Geert Stuer
Akkerstraat 107
2950 Kapellen
0476/59.46.25
www.geertstuer.be
info@geertstuer.be
Btw: 0651.868.803
Belfius: BE66 0636 0013 0143
BIC: GKCC BE BB